DAGENS RIDPASS

Hejsan, ursäkta designen men den är bara tillsvidare !! Går annars himmlarns bra med Emmie just nu i alla fall ! Vi har verkligen kommit igång och gått kommit från våran långt ifrån roliga vår. Visst, vissa delar av den var underbar men vissa stunder visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Men nu till dagens ridpass i all ära ! 
 
Jag och Sophie red ut i skogen en sväng och skrittade runt lite, och emmie var verkligen med och gick först och bara traskade på. Sedan travade vi grusvägen från skogen upp till stallet och sedan vidare nästa grusväg till stora vägen. Vi gjorde det tre gånger tror jag och sedan var Emmie svettig och hade ett normalt tempo och då saktade vi av och gick ner till stallet igen. Gick verkligen jätte bra idag och är super nöjd.
 
Här är några bilder sedan i söndags. Och det är pappa som fotat satt det är inte dom bästa !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0