Bokar biljetter.

Hejsan, sitter hemma nu och kommer inte åka upp till stallet i dag då jag har skit mycket att plugga och kommer få göra det hela kvällen. Sedan så har jag huvudvärk som dödar och funderar på att ta en alvedon och sova en stund innan jag börjar plugga.
Var och kollade på hoppningen ett tag förut, vart ingen isshow så drog dit istället. Maria och Cora tog hem första placeringen i 110. Stort grattis till mina stallkamrater. Hihi. ;)

Och nu sitter jag somsagt här, hoppas på att matteboken ska riva sönder sig själv eller nått..



Arkiv bild från sjukdomstiden i höstas. Kan säga att galoppen efter att ha ridit i skogen sent en höstkväll i blåsväder med ulla som ridlärare, det var det roligaste hon gjort på länge. Det kan man kalla rejsa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0