Det är först när man ger upp det blir något nytt.

Hejsan. Har inte bloggat på två dagar, och det har varit ganska hackigt. Men har inte riktigt kommit igång än heller. Dessutom har det hänt sjukt mycket. En sak jag inte kan berätta men det är hemskt och det är illa.
 
Inte kunnat rida något mycket alls då underlaget har varit knas. Men myst som en jag vet inte vad med henne.
Annars har jag mest varit ute med kompisar på lovet, är sjukt trött efter alla nätter man kommit hem halv tolv och somnat runt ett.

Idag var jag så trött att jag var påväg att börja gråta vid köksbordet. Orkar inte blogga mer ikväll, ska ta och packa gympa kläder och sedan ska jag lägga mig och sova. Måste få sova ut.
 
/Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0