My day.

Hej allihopa. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om just nu så flikar in lite med min vardag. 
Idag var första dagen på skolan efter lovet och det var riktigt jobbigt! Mådde inte så bra idag heller för olika saker men kämpade mig igenom dagen och avslutade den med idrott som alltid är kul.
 
Efter skolan gick jag till mormor och sedan åkte jag hem, väl hemma käkade jag och sedan klippte jag mig, eller rättare sagt Matilda kom och klippte mig. Fick bort det mesta slitna och det är bara lite kortare, nu blir det uppsatt och utsläppt utan att fixa det (brukar inte göra det så ofta heller men ändå) och köpa lite olika grejer så att det växer. :)
 
Vet inte hur ridningen blir i veckan då jag precis skickat iväg ett sms till Ulla, men bloggar mer i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0