We have made it all this way.

Några dagar sedan sist, två veckor kanske till och med? Hursomhelst har jag äntligen fått hem mina ridbyxor, efter en månads väntan då dom hade gått sönder. Fick hööks att sjunka lite faktiskt, dom sa säkert tre gånger 'dom kommer med nästa leverans', gjorde dom det? Nej. Men nu är dom hemma igen och jag är glad. :)
 
I ridningen flyter allt på, verkligen allt. Så himla glad, Sophie har hjälpt mig massor och hon går så himla bra just nu. Ska skriva lite mer om det sedan. Hade tänkt försööka starta upp bloggen igen, bara för att ha något att kolla tillbaka på för jag älskar att sitta och kolla mitt egna arkiv, haha.
 
Men nu : Stallet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0