Birsta & tacomys.

Idag har jag varit en sväng på birsta med mamma och pappa, lämnade in mitt stativ som är sönder och fick pengarna tillbaka. Har inte hittat något nytt än som jag har pengar till men ska kolla runt lite på internet.
Annars hittade jag ingenting och hade inte så stor lust att springa och leta kläder, är på allmänt dåligt humör idag.
 
När jag kom hem gick jag ut och fotade månen, vart inte så bra bilder men fick till lite andra bilder på vattnet som jag nog kanske lägger upp senare. Och när jag kom in var maten klar och det var tacos som stog på bordet. Nu har jag precis käkat klart och sak redigera lite bilder en stund. Samt ladda hem The Big Bang Theory. :)
 
åh vill ha sommar nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0