Dålig uppis och stressade dagar.

Ursäkta uppdateringen än en gång. Har verkligen lite med tid, och driver just nu två bloggar och vet inte riktigt hur jag ska göra med dessa satt blir lite halv dålig uppdatering här just nu. :)
 
I onsdags red jag och annars har Emmie ridits av ulla, och jag har för mestadels pluggat. Idag var jag på ansiktsbehandling och Emmie fick vila. Imorgon ska jag också rida, men först är det uppe med tuppen och åka på tävlingar. Skulle egentligen haft fotbollsavslutning men det var ingenting speciellt som var sådär jätte kul och sedan så är det inte en sån bra idè att spela då jag inte varit riktigt frisk på en månad.
 
Hade suktat efter sovmorgon hela veckan och äntligen få sova ut, men nej. Tur att jag tycker att det är riktigt kul att hjälpa till, och jag är hellre igång än sover ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0