Gårdagen.

Ska inte rida någonting i helgen då Ulla ska det. Så idag har jag städat och fotat, samt gjort lite småsaker som tidsinställda. Bra inför veckan då det antagligen lär bli en hel del häst och vänner. Och därför kommer jag nog inte hinna blogga så mycket och sedan är det lite annat små fix också. :)
 
Igår var jag med Ida och killarna, vi var ute som vanligt haha. Först var vi på gården i bosvedjan och spelade fifa och pingis. För att sedan traska bort mot citygross igen och sedan bort mot haga. I haga gjorde Ida sin första vintervurpa i snön nerför en backe och det var en mycket fin syn ska ni veta. Det var faktiskt perfekt vinterväder ute, inte alls såhär kallt som det brukar vara. Nu ska jag inte skriva en hel dagbok om det men men.. ;)
 
Ikväll kommer Maja och Alva och vad som händer då återstår och se. Känns som detta lov kommer bli gryymt!
 
Fotade lite förrut:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0