Imorgon och varför jag inte bloggat.

Hejsan allihopa.
Inte bloggat pga utav det har varit så himla mycket dom senaste veckorna, beslut och hit och dit. Morfar var på sjukhus förra helgen och ja, låter som en vuxen men ja, jag har verkligen inte orkat.
 
Har inte bestämt än med fotbollen, men snart ska en massa kontrakt skrivas på och allt är bara jobbigt.
En sak är säker i alla fall, jag ger aldrig upp Emmie..
 
Imorgon ska jag nog hoppa, får se om hon är på g eller inte. Annars blir det en nog lite galopp i skogen. Om det blir hoppning har jag planerat lite trav hoppning, mer för att komma igång och få fart på henne. Samt att för mig öva lite, då hon ju är sten säker. Blir säkert lite galopp också. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0