Planer för höstlovet.

Förutom att ta det lungt så har jag gjort en lista på vad jag ska göra, haha. Vet inte riktigt vilka dagar jag ska rida men på ett ungefär, och jag har bara tagit med lite viktigare saker.
 
Måndag: Tänkte bara ta det lungt och rida. Hade även försökt fota Emmie ute i skogen. Och pappa åker utomlands igen till Polen. + Att jag nog ska sova hos Ida.
Onsdag: Ansikstbehandling.Och mys med min fina.
Fredag: Rida och vara med det vanliga folket troligtvis. Samt fota lite självporträtt har jag tänkt mig.
 
Lördag och söndag ska spenderas med vänner och Emmie såklart. Ska sova hos Ida och vi ska nog kunna hitta på någonting roligt som vanligt, vad det blir vet jag inte än menmen. ;)
Hoppas även att mina ridbyxor som jag lämnat in ska kunnas hämtas nu under veckan då dom hade gått sönder. Och jag har bara mina gamla och dom är vääldigt sönder..
 
Och ska försöka klämma in några andra kompisar än Ida, Kajsa och Hanna också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0