Shine star, shine.

Idag är faktiskt en ganska bra dag. Förutom att jag vill lägga mig ner och gråta för jag har prov i morgon och kan ingenting. Har prov på onsdag också och inlämmningsuppgift på fredag. Samt läxförhör.
 
Så ja, jag har pluggat hela kvällen förutom när jag tog en pw förrut.Okej jag har bara kollat på böckerna, men nu måste jag läsa verkligen. Kommer få göra omprov annars och det vill vi inte.
 
Som sagt har dagen ändå vart ganska bra men nu ska jag öppna boken och läsa flera gånger sedan sova. Imorgon är det tajm för att vara med besti. Som jag inte träffat på två månader, och dessutom blir det utgång med henne på fredag. Så jääkla kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0