Smile and walk away.

Vart inget tidsinställt då det inte kom upp. Hade i alla fall en jätte mysig kväll. Var ganska död när jag kom hem och la mig runt halv tolv tiden.
 
Imorse vaknade jag och mådde sådär, sov därför vidare en stund för att stressa upp till stallet. Skulle träna men vart inget då paddocken var söndergeggad.
Istället red jag ut en sväng med Mamma brevid gåendes och sedan travade jag lite i paddocken. Allting kändes helknas idag och jag har börjat tvivlat på mig själv så mycket. Tycker inte om min sits och allt.
 
Men har lite planer, ska bara fråga runt lite och fråga Anders och Ulla lite. Det kan nog bli riktigt bra.:)
Dagen annars har varit otroligt seg, är trött som satan efter igår fortfarande. Men måste städa mitt rum nu, har sjukt ont i ögonen också. Eller är bara trött. Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0