these days

Just nu sitter jag och bara tar det lungt, känns riktigt skönt. Ska dock strax ut på en pw och sedan ska jag duscha av mig igen, endast en snabbis då och måla naglarna och fortsätta på en SO uppgift som ska vara klar innan fredag.
 
Helgen har varit ganska hektiskt dock. Men det har gått super, Sophie och Cora placerade sig i två av tre klasser. Tvåa i 1,10 som var en sån himla fin runda, och sedan femma i 1,20 idag. Den igår fick hon ner två bommar på men efter det så vart det himla bra på den rundan satt det har trots det gått super!
 
Igår kväll var jag ute med Ida, Kajsa, Emil, Jonas och alla dom vanliga. Vi hade det chill som vanligt, vid nio kom pappa och hämtade mig och jag höll på att somna i bilen för jag var så trött. 
Men nu ska jag ge mig ut i regnet i gå. Eller ja ser inte om det regnar eller inte eftersom det är så mörkt..
Gostofflorna.♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0