Uteritt.

Jag är verkligen dålig på det hära med rubriker men denna får duga i alla fall. Haha!
 
Min dag har spenderats i skolan och i stallet. Red ut med Sanna idag en stund och Emmie var coollugn trots att hennes häst och Emmie träffades första gången. Vi pratade om allt och inget och var ute i ungefär 30-40 min. Efter det myste jag med Emmie i stallet en stund och bara tog det lungt.
 
Så nu har jag hunnit duscha och käkat lite, planerat en höstfotografering också. Alla fina löv är borta men jaja. Får skylla mig själv som inte fotat i tid. ;)
Nu ska jag fortsätta med min so uppgift som jag ska vara klar med på fredag och inte hunnit mycket alls på. Så nu måste jag snabba mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0