Vad skulle jag göra utan ridningen, vad skulle göra utan ridningen.

Mina tankar har gått ganska mycket om hur det hade varit utan ridningen, vad jag hade gjort och vem jag skulle varit utan den. För nu lördag och söndag har jag inte ridit någonting då Ulla ridit. Och det var verkligen jätte tomt, visst jag rider inte alla vardagar och helger men har alltid en heldag jag rider oftast. Det var så tomt, att inte ha några planer alls.
 
Antagligen hade jag satsat 100% på fotbollen som jag inte riktigt kan göra just nu, men försöker så gott jag kan. Men jag hade nog inte alls varit samma person. Inte lika mogen och ansvarstagande, och troligtvis inte varit med om så mycket som jag varit med om dom senaste åren.
Och jag hade inte haft hälften av dom vänner jag har nu, alla stalltjejer från färsta som jag saknar som tusan och annat folk från tävlingar.
 
Känns som att livet utan hästarna för mig skulle vara ganska tomt. Och jag hade nog inte fått känna på den lyckan jag har med Emmie. Som på bilden nedan, båda två ser riktigt glada och lyckliga ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0