You got that one thing.

Hejsan, idag ville jag bara vända mig om och inte kliva upp när jag vaknade i morse. Klev upp, spillde vatten över hela golvet, behövde sminka om mig för att jag petade mascara borsten i ögat och det rann flodar med tårar satt det vara bara börja om med allt.
Och sedan kom jag till skolan, med bussen som var lite sen, trodde inte att dagen kunde bli värre. Men det kunde den tydligen, fick reda på en riktigt allvarlig sak, en sak som ingen vill vara med om. Vad det är, är inget jag kommer skriva här men det är sjukt och ja, var glad över det ni har!
Sedan flöt resten av dagen på som vanligt, var lite svårt att skratta och få fram ord. Alla var nog i en liten chock. PÅ idrotten spelade vi basket och det var jätte kul, saknar att träna så himla mycket. Om jag ändå inte hade behövt skadat mig.
 
Nu ikväll har jag bara pluggat, ska strax kanske gå ut och pw nån kilometer för att röra på mig. Nu är det hårdträning för snart börjar försäsongen och då är det fys två av tre träningsdagar satt bara börja röra på mig.
Ska dock göra det i min takt då skadan inte får komma tillbaka! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0