Bloggpaus, känslor och vad jag har för mig nu.

Hejsan allihopa, som ni kanske ser har jag tagit en bloggpaus. Har varken haft lust, eller tid. Ridningen och sedan skolan nu, dessutom börjar jag träna fotboll förhoppningsvis i morgon!
 
Skolan går helt okej, har en väldigt rolig klass som har precis min humor och jag kan ju aldrig sluta skratta utan skrattar åt allt satt det passar mig perfekt. ;)
Sedan är ju skolan inte så himla kul, men mina vänner gör den sjukt mycket bättre!
 
Med Emmie går det helt okej just nu, vi har börjat kommit igång lite seriösare och idag pratade jag med Ulla om att börja hoppa. Dock ska jag kanske hoppa Cora en gång om jag får så jag blir lite säkrare, var ju så himla längesedan nu! :)
 
Bloggen kommer uppdateras så gott det går, när jag har bilder, tid att skriva och något kul att berätta. :)
 
/Johanna
bilden är dock gammal och där hade vi inte kommit igång än
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0