Dagens ridpass 16/9 2012

Hejsan, det kanske inte är så himla kul att läsa om hur det gick men försöker skriva det ibland för att jag ska kunna kolla tillbaka och så. :)
 
Det började med att Emmie vägrade gå ur hagen, så vi fick gå ut en annan väg som hon gick ut genom då. Hon är brunstig och då blir hon ju som hon blir.
 
Skrittade sedan ut en sväng och tappade spöt så fick ringa mamma så hon fick komma och ta upp det, kommer inte upp igen annars och då travade jag lite ute i skogen medans jag väntade på henne, hon gick jätte bra i traven och fint.
 
Skrittade sedan i paddocken på långa tyglar medans mamma mockade klart (lyx att slippa det) och sedan så travade jag även lite, inget krävande alls, bara så hon fick sträcka lite mer på benen och röra på sig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0