Gårdagens ridpass. 13/9 2012

Hejsan, igår vilade jag inte en stund utan det var fullrulle heeela dagen!
 
Red i alla fall, började med att skritta en sväng på grusvägarna och försökte få upp tempot lite. Gick sedan tillbaka till våran paddock och red lite där. Jobbade först med serpentin bågar och hade bommar i mitten av bågen och rakställde över bommen, sedan körde jag lite trav jobb på volter och jobbade med att få med utsidan.
 
Hon var lite seg och lat och drog sig mycket utåt i högervarv satt och kämpade som en gris för att hon inte skulle dra utåt samtidigt som att jag skulle få henne att arbeta på framåt. På slutet körde jag även lite volter i skritt och satan vad bra det gick, hon sökte sig neråt och jobbade under sig perfekt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0