Hoppträning!

Aldrig någonsin trott att jag skulle skriva detta, men jag ska faktiskt hoppträna hemma för Anders såfort jag är frisk! Den ni. ;)
Inte hoppat på ett halvår, avslutade det hela riktigt bra när jag gjorde det sist på ridskolan, förutom att jag satt på en häst som inte kunde bärga sig till att hoppa så gick det sjukt bra. Hoppade med flyt och allt, har faktiskt varit lite rädd men nu är det väl bara upp och hoppa, kanske inte kommer ha sitsen första gången nu. Men det kommer!
 
Emmie älskar ju hoppningen, ska därför sätta på mig väst, för säkerthets skull menar jag. ;)
Tror det kan gå riktigt bra, även fast jag kanske åker i backen några gånger, kommer vara med Sophie första gången och se hur det går.
Pappa ska självklart filma och fota, måste ju få första skuttet på film och foto!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0