Tävling och fullt upp.

Hej ni, hela helgen och dom senaste veckorna har verkligen varit full rulle. Tvingat mig i tid i säng och dragit mig upp på morgonen..
Men i fredags red jag, sedan for jag hem duschde och sedan var det dirket mot Linn, vi drog till gården och var där till typ tolv då vi tog en taxi hem haha, sedan däckade vi typ nästan dirket när vi kommit hem. Igår så åkte vi skoter hela dagen, Emmie vilade och jag tränade på kvällen.
Idag har jag dock ridit en sväng, red ute med Sophie för var så himla fint väder. Sedan for vi till Timrå och kollade på tävling, hehe. Efter det for jag hem käkade en liten frukt och for till Matilda, och nu ikväll for jag upp till stallet och kikade till Emmie och lämnade lite mat i kylskåpet inne hos Anders & Ulla.
 
Haha som ni ser har jag haft fullt upp, sovmorgon i morgon som tur är och friluftsdag på tisdag. NU kör vi två sista veckorna innan lov!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0