3 Januari.

Hejsan, orkade inte blogga när jag kom hem igår utan hade GG maraton hela kvällen istället, vet inte vad som har hänt. Tror inte jag var hemma en hel helg under hela hösten men nu när det är lov ja då är jag hemma..
Red dressyr igår i paddocken efter en liten skritttur på fem minuter. Hon var lite jobbig i höger varvet och jag fick verkligen jobba för att få henne rakställd men det går bättre och bättre för varje gång ialla fall! :)
 
Nu ska jag plugga tyska som jag är tvungen att göra då jag bytte språk i mitten av terminen och nu kan jag ingenting, Ulla rider idag satt ska nog in till stan sedan och hitta på något och sedan får vi väl se vad kvällen har att erbjuda.
Bjuder på två bilder på Ed (chuck i GG), typ en utav dom snyggaste människorna som existerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0