Ett fel närmare rätt, ett sätt att se på saken.

Hej ni, igår var jag i stallet och red och sedan for jag hem och pluggade då det inte vart någonting med Linnea. Med tanke på att jag sov lite för länge igår och var vaken lite försent i förrgår var det inte så himla lätt att varken somna igår eller kliva upp idag. Men nog om det, idag skulle jag kanske rida men det vart inget då jag har ''läxförhör'' imorgon som är viktigt, haha, och jag har inte pluggat värst mycket till det. Vill ju inte missa att få kakor menar jag..
Nu på kvällen ska jag troligtvis iväg på birsta en sväng, det beror på då mamma inte mådde så bra. Men annars ska jag köpa med mig ett par nya jeans och även kolla på ett par platå skor, om ni ville veta sådär. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0