Gårdagen med fina vänner.

Hejsan, hann inte blogga igår efter jag vart i stallet då jag drog dirket till Ida, Jens och Danne. Vi gjorde inte så mycket, var ute en stund och sedan gick vi in och åt varma mackor med kantareller på med hela Idas familj och bara skrattade och hade kul. En välbehövlig kväll kan jag säga, att bara ta det lite lungt. :)
Red i alla fall med Sophie, och det gick jätte bra. Jobbade ganska mycket i skritten och vi var nog ute i 1h minst.
 
Pappa hämtade mitt objektiv igår också förresten (canon EF50mm) och jag är så nöjd! Inget objektiv att använda till tävlingar och sånt men har ju en födelsedag innan utesäsongen börjar så ska försöka spara ihop till ett telezoom.
Är hemma ikväll förresten, bara ta det lungt sista dagarna innan skitskolan börjar igen, haha. Och än går jag bara i sjuan, bara tre år kvar då..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0