Hööks nya kollektion.

Dom inlägg som jag läst ang. Hööks nya kollektion har det mesta varit negativt. Har själv inte angerat mig så mycket i den då jag inte har så mycket pengar just nu och har därför valt att lägga hästgrejor åt sidan, och är jag inne och kollar kollar jag på tröjor då jag är en sucker för snygga munkjackor och pikèr haha. 
 
Men var in nu och kikade, just på pikèr och vad jag tycker har dom åtminstonde med det jag kollat på gjort ett fint jobb, har redan nu planerat in hööks som destination imorgon för att köpa en ny pikè bara jag kan bestämma vilken, och börjat spara pengar till den gråa snygga munkjackan nedan! Så plus på det jag sett, kanske ångrar mig sedan dock när jag ser resten haha..
 

 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0