Lovar och lovar men ingenting blir av.

Drattade av hästen i söndags och red lektion för Sophie, haha. Men det gick bra, hon gjorde sin årliga rodeo som hon gör varje vinter och satt kvar tills hon gjorde världens luftsprång och då var halva jag upp i luften och då damp jag ner i backen.
Red i alla fall klart för Sophie och efteråt var både jag och Emmie väldigt svettiga, jobbade mycket att flytta inåt och minska och öka volterna i galoppen till väldigtväldigt små, bara lite grunder men hon var jätte fin och det blir hon alltid när jag får lite hjälp med vad jag ska göra! :)
 
Igår och idag har jag gjort ingenting mest pluggat, tråkigt som fan (ursäkta) men behövligt när man ligger efter sådär två kapitel i matten, imorgon ska jag på ansiktsbehandling och efter det plugga och välja om jag ska träna eller rida. Men har träning på torsdag som jag måste gå på satt väljer nog stallet.
Nu ska jag hoppa i säng, lång dag framför mig imorgon. Eller snarare jobbig dag. ;)
Goaste frukosten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0