Satt mål inför 2013.

Phu, äntligen klar! Suttit hela kvällen och satt mål, både för träningen, fotbollen och ridningen. Samt lite skola också, bara sånahär småmål då jag verkligen är perfektionist och vill ha bra betyg trots att jag verkligen inte tycker om skolan alls, och att jag slänger böcker i väggarna här hemma för att jag är så himla less på skiten..
Träningen och fotbollen har jag bara satt mål inför Januari dock, och Emmie lite halvt där också. Känner mer att ha ett eller två stora mål och sedan små delmål för varje månad för om jag har någonting att jobba för varje månad så gör jag oftast det bättre annars känns det som att det blir mer, aja jag har ju ett tag till på mig.
 
Har också försökt fixa gymkort nu, mamma är nästan på och jag håller på att leta efter billiga. Hur grymt?!
Och självklart så kommer man aldrig bli perfektion för sig själv då man alltid har saker att förändra på.
Men vet ni? Det spelar ingen roll hur många gånger folk säger att alla är perfekta som dom är osv, för jag är inte nöjd med mig själv och då spelar det inte någon roll hur många gånger ni säger att man ska vara det.
Jag gör det för min skull, jag gör det för att jag vill trivas med mig själv och jag älskar känlsan efter ett träningspass. (trots att under tiden man springer är det det värsta som finns)
 
Aja nu vart det bara en massa babbel, hoppas ni får en bra morgondag! :)
 

Detta inlägget skulle komma upp igår men hamnade tyvärr i utkast, men ni får det nu istället!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0