Sjunde (?) chansen.

Hej ni! Sitter och har nyss käkat goaste frukosten, kvarg, hallon, blåbär, hemmagjord musli och två kiwis. Perfekt att starta morgonen på, vaknade av mig själv kvat i sju, låg och drog mig til sju och nu sitter jag här, klar med frukosten en halvtimme tidigare!
 
Har bestämt mig för att ge bloggen en typ, antagligen sjunde chans haha. Men jag har börjat planera och har ju dessutom införskaffat en ny dator! :)
 
Idag då? Först ska jag till skolan, slutar halv fyra och gissar på att vår skola är den enda som gör det idag.. Men det är bara bita ihop, slängt i mig en alvedon och så (vart sjuk). Sedan tänkte jag åka hem och göra klart lite engelska grejor som är försenade och ikväll ska jag nog rida ut en sväng, sedan ska vi fodra ikväll också. Men får se om jag avslutar kvällen på gården eller hos någon fin vän! :)
 
NU ska jag snabba mig lite så jag kan ta det lungt innan jag går upp till bussen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0